محتکران اقلام بهداشتی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: طی دو عملیات جداگانه، سه انبار احتکار وسائل بهداشتی به همت نیروی انتظامی کشف و متخلفان دستگیر شدند.

سرهنگ خدادوست، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: نیروی انتظامی شهرستان اصفهان با تمام توان در کنار مردم است و در جهت تامین امنیت و مبارزه با افرادی که به دنبال سوء استفاده از شرایط کنونی و احتکار اقلام و لوازم بهداشتی هستند، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

او افزود: طی دو عملیات جداگانه سه انبار که وسائل بهداشتی مورد نیاز مردم در آن‌ها احتکار شده بود توسط نیروی انتظامی کشف و افراد دخیل دستگیر شدند.

سرهنگ خدادوست بیان کرد: لوازم بهداشتی کشف شده شامل دستکش، ماسک و بیش از دو تن مواد شوینده و ضدعفونی کننده بود. اموال مکشوفه تحویل دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه اصفهان داده شد تا اقدامات مورد نیاز بعدی صورت گیرد. همچنین افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان گفت: این اقدامات ظرف ۴۸ ساعت گذشته در مرکزیت و حاشیه شهرستان اصفهان صورت گرفته است. همچنین به سبب همراهی با مردم در این ایام، نیرو‌های ویژه‌ای مشخص شده اند که تا پایان پدیده ویروس کرونا در ایران، در کنار مردم خواهند بود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
توضیع ماسک و ژل ضدعفونی رو بسپارین به پایگاه های بسیج مساجد محله ها