هر گونه تخلف بهداشتی را با ۱۹۰ گزارش دهید

رئیس گروه سلامت محیط مرکز بهداست استان یزد با اشاره به شیوع بیماری کرونا ویروس، گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی با شماره تلفن ۱۹۰ تماس بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  علیرضا سلمانی رئیس گروه سلامت محیط مرکز بهداست استان یزد از اجرای طرح بازرسی و نظارت بهداشتی بر واحد‌های صنفی نانوایی در شهر یزد خبر داد و گفت: این طرح به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظارت بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی و جلوگیری از تخلفات بهداشتی در شهر یزد از سوی کارشناسان بهداشت محیط انجام می‌شود.

او با بیان اینکه مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۰ تماس بگیرند، افزود: ماموران گشت نظارت بلافاصله برای بررسی موضوع به محل مراجعه خواهند کرد.

سلمانی با تاکید بر اینکه افراد شاغل در نانوایی‌ها باید بهداشت فردی و بهداشت محیط کار را رعایت کنند، تاکید کرد: استفاده از ماسک، کلاه و روپوش مناسب برای کلیه کارکنان نانوایی الزامی است.

رئیس گروه سلامت محیط مرکز بهداست استان یزد ادامه داد: محیط نانوایی‌ها باید به طور مرتب ضد عفونی و دستگاه‌های کارتخوان نیز طبق دستورالعمل گندزدایی شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
برای استان تهران چه شماره ای هست؟
آخرین اخبار