توزیع مواد ضدعفونی کننده به صورت رایگان در خوزستان

مدیر آبفا شهر چمران گفت: ماده ضدعفونی سطوح مولتی اکسیدان با غلظت ۸ هزار، بخش مهمی از نیاز شهر چمران برای ضدعفونی کردن تولید شد.

شیرانی مدیر آبفا شهر چمران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: پرسنل اداره آبفا شهر شهید چمران با اتکاء به توان داخلی خود وبا همکاری شرکت بکو موفق شدند با تولید ماده ضدعفونی سطوح مولتی اکسیدان با غلظت ۸ هزار، بخش مهمی از نیاز شهر چمران برای ضدعفونی کردن ادارات، معابر و اماکن عمومی تامین کنند.

او در این رابطه با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای دریافت مجوز از فرمانداری و اداره بهداشت شهر به عمل آمده است، افزود: ماده ضد عفونی کننده تولید شده با کمک  این اداره بصورت رایگان در اختیار ادارات و شهرداری قرار خواهد گرفت تا نسبت به انجام ضد عفونی اماکن عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

شیرانی با تشکر از همکاری شرکت بکو، فرمانداری شهرستان و شهرداری چمران برای اجرای این طرح تصریح کرد: در صورت دریافت مجوز از مراجع بهداشتی آمادگی لازم برای تولید و توزیع خانگی این محلول را برای تامین بخشی از نیاز شهروندان و حتی مردم استان داریم.

مدیر آبفا شهر چمران بیان اینکه مواد اصلی تامین کننده این محلول نمک سدیم یا همان آب ژاول می‌باشد، افزود: میزان تولید محلول ضدعفونی کننده مولتی اکسیدان از سوی این اداره را یک هزار لیتر در روز اعلام کرد.

این مقام مسئول  ادامه داد: این محلول در بسته بندی‌های یک لیتری فقط برای ضدعفونی نمودن سطوح مناسب است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار