سازمان لیگ تصمیم درستی برای رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گرفت

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:سازمان لیگ تصمیم درستی گرفت و با توجه به شرایط موجود بازی‌ها باید تعطیل می‌شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن کرباسچی سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تعطیلی یک ماهه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: سازمان لیگ تصمیم درستی گرفت و با توجه به شرایط موجود بازی‌ها باید تعطیل می‌شد.

او ادامه داد: تیم ما آمادگی خوبی برای ادامه مسابقات داشت و تمام شرایط تیم هم مناسب بود، اما طبیعی است که در اینگونه اتفاقات و تصمیم‌ها، برخی از تیم‌ها ضرر کنند و بعضی از تیم‌ها وقت بیشتری برای پوشش نقاط ضعف و قدرت‌شان خواهند داشت، اما این تصمیم باید گرفته می‌شد و بهترین تصمیم بود، چون سلامتی مردم مهم‌تر از هر چیز دیگری است. مسئله کرونا کاملا جدی است و همان‌طور که در اخبار می‌خوانیم تعدادی از هموطنان ما از این ویروس آسیب دیده‌اند. ما هم جدا از آن‌ها نیستیم و ورزش بخشی از کار ما است و باید از تصمیمات تبعیت کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره برنامه تمرینی این تیم با توجه به وقفه موجود گفت: باید منتظر تصمیم رادولوویچ بمانیم و بر اساس نظر سرمربی و تصمیم مدیرعامل باشگاه، تمرینات را سازمان‌دهی خواهیم کرد. قطعا تمرینات تیم چند روز تعطیل می‌شود تا ببینیم شرایط به چه صورت خواهد شد. منتظر هستیم سازمان لیگ تصمیم خود را به صورت رسمی به ما ابلاغ کند و بر اساس آن تمرینات تیم را برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.