پذیرش مسافر در مراکز گردشگری مهدی‌شهر ممنوع است

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه مراکز گردشگری شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است، گفت: این تصمیم در راستای مقابله با گسترش ابتلاء به ویروس کرونا و اهمیت اقدامات پیشگیرانه اتخاذشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالرضا میقانی فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه مراکز گردشگری مهدی‌شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است، گفت: پذیرش مسافر در همه زائرسراها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه مسافر، مهمان‌پذیرها، کمپ‌های گردشگری و همچنین مهمان‌سرا‌های مراکز دولتی در شهرستان اعم از شهر‌های مهدی‌شهر، شهمیرزاد، درجزین و روستا‌های حومه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام می‌شود.

او بابیان اینکه همچنین پذیرش میهمان و گردشگر در مجموعه‌های تاریخی و گردشگری و تجمع در آن‌ها نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است، افزود: این تصمیم در راستای مقابله با گسترش ابتلاء به ویروس کرونا و اهمیت اقدامات پیشگیرانه اتخاذشده است.

فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه رعایت اجرای دستورات یادشده توسط اتحادیه املاک و مراکز اقامتی ضروری است، ابراز داشت: مردم فهیم شهرستان نیز خانه‌ها و سوئیت‌های شخصی خود را برای جلوگیری از گسترش بیماری و ویروس کرونا به هیچ عنوان اجاره ندهند و در این امر همیار ما در مبارزه با این ویروس باشند.

میقانی ضمن تاکید بر رعایت موازین بهداشتی توسط مردم اضافه کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود حدالامکان در خانه‌های خود بمانند و جز در مواقع اضطراری به مراکز پرجمعیت مراجعه نکنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار