سرویس ویدیویی هولو به پلی استیشن می‌آید

پس از اتمام فعالیت سرویس PlayStation Vue، شرکت سونی تصمیم گرفت تا از برنامه‌های قدرتمندتر دعوت کند تا در برنامه او حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هولو در نظر دارد تا قابلیت پخش زنده برنامه‌های خود را برای کنسول پلی استیشن ۴ فعال و قابل استفاده کند و این بخش قرار است کاملا جدا از برنامه استریم آنلاین هولو باشد. این اتفاق درست در زمانی در حال وقوع است که شرکت سونی برنامه PlayStation Vue را به کلی از روی سیستم‌های خود جمع کرد. برنامه Hulu + Live TV یک اپلیکیشن است که برای کسب عضویت آن افراد می‌بایست ماهانه مبلغ ۵۴.۹۹ دلار را پرداخت کنند. این سرویس شامل پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی از چندین شبکه مختلف می‌شود. گفتنی است که عضویت استاندارد و اولیه این برنامه از هر گونه تبلیغاتی در حین پخش برنامه‌ها برخوردار نیست و کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغ اضافه به کانال‌ها و شبکه‌های بیشتری نیز دست پیدا کنند.

برنامه‌های پخش برنامه زنده

هولو قرار است تا برنامه Live TV خود را با YouTube TV ترکیب کند، چرا که برنامه ویدیویی شرکت گوگل در حال حاضر تنها اپلیکیشنی است که با قدرت برنامه‌نویسی‌های لازم را بر روی سرویس شرکت سونی انجام داده و بدون نقض در آن وجود دارد. برای مدت زیادی شرکت سونی اجازه فعالیت قدرتمند سیستم‌های پخش آنلاین و استریم ویدیو را بر روی دستگاه‌های خود صادر نمی‌کرد چرا که خود برنامه PlayStation Vue را داشت. اما پایز گذشته این شرکت اعلام کرد که سرویس PlayStation Vue قرار است بازار را ترک کند و غیرفعال شود.

سرویس ویدیویی هولو به پلی استیشن می‌آید

این شرکت همچنین زمان این پایان فعالیت این سرویس را ماه ژانویه ۲۰۲۰ اعلام کرد. یکی از دلایل اصلی غیر فعال شدن این سیستم آن است که شرکت مالک می‌بایست برای ادامه فعالیت به شبکه‌های مختلف حق استفاده از محتوای آن‌ها را بپردازد. به دلیل کمبود کاربران این سیستم شرکت سونی ناچار بود تا قیمت‌ها را بالا ببرد و در نتیجه پروژه ناموفق عمل کرد. در حال حاضر شرکت‌هایی مانند یوتیوب و هولو مبلغی مطابق با ۵۰ دلار را از کاربران خود دریافت می‌کنند که باز هم هزینه بالایی برای یک سرویس ماهانه است. اما این دو شرکت توانسته‌اند مخاطبین خود را جذب کنند و در نتیجه محتوای کامل‌تری را ارائه بدهند. به همین دلیل شرکت سونی نیز برای رضایت کاربران خود از این دو سرویس دعوت کرده تا بو او بپیوندند.


بیشتر بخوانید: پیش بینی ناسا از برخورد یک شهاب سنگ به زمین 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار