ادارات سرباز تا عادی شدن ویروس کرونا در آماده باش هستند

فرماندار سرباز گفت: ادارات سرباز از آغاز هشدار‌ها برای پیشگیری از ویروس کرونا تا عادی شدن این ویروس در آماده باش کامل بسر می‌برند و تمام تمهیدات لازم برای مقابله و کاهش شیوع آن اندیشیده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سلیم کدخدا فرماندار سرباز  در نشست اضطراری ستاد پیشگیری ومقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: ماشین آلات و ناوگان آتش‌نشانی شهرداری‌ها و نیرو‌های کارگری برای عملیات روزانه گند زدایی و ضدعفونی اماکن عمومی و نقاط پر ازدحام سازماندهی شده‌اند.

او  از لغو برپایی هرگونه اجتماع، همایش و گردهمایی‌های وسیع تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: هیچ‌گونه پایگاه و اماکن ویژه استقبال رسمی و اقامت دسته جمعی مهمانان و مسافران نوروزی در سطح شهرستان ایجاد و ساماندهی نشود.

فرماندار سرباز از اقدام و عزم عملی برای اثبات اراده جمعی و عمومی، لغو مراسم آیین‌ها، برنامه‌ها و جشن‌های ویژه نوروز در سطح شهرستان قدردانی کرد و گفت: با وجود اعلام محدودیت در ارائه خدمات نوروزی نظارت‌ها بر اماکن ارائه خدمات عمومی بویژه مجتمع‌های خدماتی رفاهی از حیث رعایت ملاحظات بهداشتی تقویت می‌شود.

او  ادامه داد: تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌های ویژه ارزیابی‌های بهداشتی از خبازی‌ها ارائه و تذکرات و توصیه‌های مرتبط با رعایت موازین بهداشتی با تعیین مهلت مقطوع و اختیار مسوولیت برخورد‌ها با متخلفان پس از اتمام مهلت تعیین شده برعهده شبکه بهداشت ودرمان خواهد بود و با فوریت و جدیت، متصدیان داروخانه‌های سطح شهرستان جهت خودداری از احتکار یا فروش غیرقانونی اقلام پیشگیری از ویروس کرونا تذکرات لازم را دریافت کنند.

کدخدا اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی خدماتی و امدادی سرباز با رویکرد ورود عملی به ماموریت مقابله با ویروس کوید۱۹ تا عادی شدن شرایط در حالت آماده باش کامل قرار دارند و نشست‌های ستاد مدیریت و مقابله با بحران کرونا به صورت متناوب و هر سه روز یکبار با هدف بررسی و ارزیابی آخرین وضعیت منطقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار