آمازون سرعت ارسال کالاها برای خریداران را افزایش داد

شرکت آمازون با ایجاد انبارهای محلی در مناطق مختلف سعی دارد تا سرعت ارسال محصولات خریداری شده را چند ساعت کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آمازون قصد دارد تا یک سرویس ارسال بسته‌ها در روز را ارائه دهد که می‌تواند سفارش کاربران را تنها در عرض چند ساعت به دست آن‌‎ها برساند. بر اساس گزارشات منتشر شده به نظر می‌آید که قرار است حدود سه میلیون کالا در سایت آمازون با عنوان " ارسال در روز توسط " مشخص شوند.

این قابلیت برای ارسال سریع در روز برای اعضای سرویس آمازون پرایم در فیلادلفیا، Pheonix، اورلاندو و دالاس قابل استفاده است. این شرکت همچنین قرار است تا قابلیت را به صورت ۲۴ ساعته اجرا کند.

تسریع بخشیدن به سرویس ارسال کالا توسط آمازون پرایم‌

با توجه به اظهارات اخیر مدیرعامل این شرکت درباره گرم شدن کره زمین و اختلاف نظر وی درباره قراردادش با شرکای بخش ارسال کالای شرکت، این خبر‌ها کمی عجیب به نظر می‌آیند. گفته می‌شود که سفارش کاربران قرار است که از انبار‌های اصلی و محلی شهر کاربر مورد نظر ارسال شود. این امر نه تنها در کاهش حمل و نقل هوایی مفید واقع می‌شود بلکه میزان فاصله نسبت به مشتریان را به حد قابل توجه‌ای کاهش می‌دهد. مسئولین شرکت آمازون در این باره گفتند: " شاید به نظر خیلی از افراد اقدامات اخیر ما با تناقض همراه باشد، اما ما با کاهش فاصله خود با کاربران و استفاده از قابلیت ارسال سریع، مصرف کربن دی‌اکسید شرکت در زمان ارسال محصولات را کاهش داده‌ایم ".

آمازون سرعت ارسال کالاها برای خریداران را افزایش داد

البته این تنها در حالی است که کاربران تمام خرید خود را از کالا‌های موجود در انبار محلی تشکیل دهند. با این حال بسیاری از منتقدین اظهارات گذشته شرکت آمازون مبنی بر تلاش برای کنترل دمای دنیا و کاهش انتشار از کربن دی‌اکسید را مورد نقد قرار داده‌اند و با تمام توضیحات ارائه شده باز معتقدند که شرکت آمازون بر خلاف صحبت‌های خود قدم برداشته است. بر طبق گفته این افراد چنین اقدامی میزان سفارشات را افزایش می‌دهد و در نتیجه هر شهر نیاز به چند خودروی حمل محصولات خواهد داشت، در نتیجه میزان تولید گاز‌های مضر نیز افزایش پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید: پیش بینی ناسا از برخورد یک شهاب سنگ به زمین 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار