کشف کالای قاچاق در گچساران

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک محموله قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در گچساران کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گچساران محموله‌ای قاچاق به ارزش ۱ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال کشف کردند.

او بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور ورودی به گچساران تور ایست و بازرسی دایر کردند.

او افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۳ دستگاه خودروی وانت و یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو‌ها کالا‌های قاچاق شامل کولز گازی، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ظرفشویی کشف و ضبط کردند.

انصاری با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال اعلام کرده اند خاطرنشان کرد: ۴ نفر در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.