ترخیص بیش از ۱۴۰ بیمار از بیمارستان آیت الله طالقانی

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:۱۴۴ بیمار از ابتدای شروع کرونا ویروس تاکنون از بیمارستان آیت الله طالقانی مرخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه از ابتدای بحران کرونا تا کنون ۲۲۱ نفر در مراکز درمانی این دانشکده پذیرش و بستری شدند گفت: تا کنون ۱۴۴ نفر ترخیص شدند.

او شمار افراد قطعی ابتلا به کرونا را ۶ نفر اعلام کرد و افزود: تنها یک نفر براثر سرایت ویروس کرونا در آبادان فوت کرده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شهروندان خواست همچنان نکات مراقبتی و پیشگیری را رعایت کنند تا چرخه انتقال ویروس قطع شود.

سلمانزاده گفت:کسانی که بیماری های خفیف مثل سرفه و آبریزش بینی دارند و افرادی که در معرض بیماری هستند از منازل خود خارج نشوند.

او با اشاره به اینکه کسانی که در شهر تردد دارند حتما نکات بهداشتی را کاملا رعات کنند افزود:دستورالعملی که از ورود گردشگران جلوگیری کرد و بازارهای سرپوشیده را به تعطیلی کشاند، تصمیم خوبی بود اما اجرای آن چند روزی به طول خواهد انجامید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:از مردم خواهش می کنیم جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و از مسافران تقاضا داریم فعلا به منطقه آزاد اروند سفر نکنند و در همین راستا، مراکز خرید این منطقه در حال تعطیل شدن است

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.