پای کرونا به بوشهر هم باز شد/ تشخیص ۳ بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بنا بر اعلام وزارت بهداشت ۳ مورد بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر تشخیص داده شد.

پای کرونا به بوشهر هم باز شد/ تشخیص ۳ بیمار مبتلا به کرونا در بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد:بنا بر اعلام وزارت بهداشت ۳ مورد بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر تشخیص داده شد. از این تعداد ۲ نفر در بیمارستان شهید گنجی برازجان و یک نفر نیز در بیمارستان شهدای خلیج فارس آزمایش داده اند.

او ادامه داد: دو بیمار که در بیمارستان برازجان بوده‌اند مرخص شده و الان در منزل تحت مراقبت هستند، و امروز نیز پس از اعلام پاسخ آزمایش همکاران ما مراجعه کرده و تمام آموزش‌های لازم نیز به آنان داده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: مورد بیمارستان شهدای خلیج فارس نیز از استان آلوده برگشته است که دو هفته به مدت درمان وی اضافه شده، ولی الان حال عمومی خوبی دارد.

کشمیری گفت: هر سه نفر بیمار مبتلا به شاغل بوده و از استان‌های آلوده به بوشهر برگشته اند، یک نفر ماموریت دو هفته‌ای داشته و دو نفر دیگر نیز ساکن استان‌های آلوده بوده‌اند.

او بیان کرد: نکته مثبت این که هنوز این چرخه در داخل استان ایجاد نشده و ما در ابتدای چرخه هستیم، از مردم خواهش می‌کنم  اجازه ندهند این چرخه ایجاد شود و بیماری از یک نفر به نفر بعد منتقل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: نکته کلیدی بهداشت دست است و هنگام خرید و یا مراجعه به اماکن مختلف این موضوع رعایت شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.