کرونا، زیباترین جنگل و سراب غرب کشور در نهاوند را تعطیل کرد

شهردار گیان گفت: بر اساس مصوبه کمیته پیشگیری از بیماری کرونا، ورود مردم و گردشگران به سراب گیان نهاوند تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

کرونا، زیباترین جنگل و سراب غرب کشور در نهاوند را تعطیل کردعلی جلالی، شهردار گیان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام مثبت وجود بیماران کرونایی در نهاوند، مقرر شد کشاورزان بخش گیان نهاوند هر چه سریعتر نسبت به جمع آوری کود حیوانی و مرغی اقدام کنند و تمام کلوپ‌های ورزشی و بازی تعطیل شوند.

او افزود: نانوایی‌ها و مراکز فروش و فروشگاه‌های شهر و بخش گیان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را کاملا رعایت کنند و استفاده از دستکش و ماسک برای آن‌ها ضروری است.

جلالی بیان کرد: افرادی که دچار سرماخوردگی شده اند، در صورت بروز اعلائم کرونا حتما به مراکز مشخص شده مراجعه و از تماس با سایر افراد خوداری کنند.

شهردار گیان ادامه داد: مردم شهر و بخش گیان از برگزاری هرگونه تجمعات در قالب جشن، مراسمات مذهبی، مراسم ختم و ... پرهیز کنند و یا به شکلی انجام شود که رعایت موارد بهداشتی کاملا رعایت و تجمعی در آن‌ها صورت نگیرد.

جلالی اضافه کرد: خودرو‌های حمل مسافر داخل شهری و برون شهری گیان هر روز صبح و ظهر نسبت به گندزدایی داخل خودرو به وسیله یک پمپ کوچک یک لیتری اقدام کرده و ضمن زدن ماسک و دستکش محیطی سالم برای مسافران فراهم می شود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.