عیدی ها را کارت به کارت بدهید / کارت هدیه هم قبول است

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های گیلان گفت: شهروندان در نوروز پیش رو مبالغ مورد نظر خود به آشنایان را از طریق کارت هدیه و یا کارت به کارت عیدی دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احدالله امیری دبیر شورای هماهنگی بانک‌های گیلان با بیان اینکه به غیر از درخواست وام، تمامی اقدامات بانکی از طریق اپلیکیشن و عابر بانک‌ها قابل انجام است؛ از مردم خواست تا از مراجعات حضوری در بانک‌ها بپرهیزند.

وی افزود: برای انجام کار‌های بانکی به غیر از درخواست وام نیاز به حضور مردم نیست و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرنا، بانک‌ها اقداماتی را در جهت انجام آسان‌تر امور بانکی بدون نیاز به حضور انجام داده اند.

 امیری تصریح کرد: در همین راستا، مهلت تمامی کارت‌هایی که تاریخ انقضای آن‌ها در بهمن و اسفندماه بوده تا پایان فروردین ماه ۹۹ تمدید می‌شود؛ ضمن آنکه مبلغ انتقال روزانه بانک ملی از طریق درگاه‌های الکترونیکی به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های گیلان بیان کرد: همچنین بانک‌ها مبلغ نقدی قابل پرداخت از خودپرداز‌ها را روزانه به ۵۰۰ هزار تومان افزایش داده اند.

امیری با اشاره به اینکه مردم می‌توانند برای خرید‌های زیر یکصد هزار تومان روزانه سه باراز رمز دوم قبلی خود استفاده کنند، تصریح کرد: در صورت مبلغ بیشتر باید رمز پویا دریافت کنند که این امر علاوه بر سامانه‌های پیش بینی شده از طریق اپلیکیشین هاو پیامک بانک نیز میسر است.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: کرونا ویروس ، عیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.