از ورود خودروهای مسافری به گیلان جلوگیری می کنیم

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر جلوگیری از ورود تمامی خودرو‌ها به استثناء خودرو‌های امدادی، خودرو‌های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی به گیلان، از هموطنان خواست برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا از سفر به شمال کشور اکیدا خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان با دعوت از هموطنان به جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی و لزوم مشارکت عمومی در مهار ویروس کرونا گفت: مسافرت در شرایطی که اکثر استان‌های کشور درگیر شیوع ویروس کرونا هستند، تهدیدات بسیار خطرناکی در آلودگی و گسترش این ویروس به همراه دارد.

وی افزود: ماموران پلیس راه با حضور در ورودی محور‌های استان گیلان، با جدیت تمام از ورود انواع خودرو‌ها به استثناء خودرو‌های امدادی و حامل مواد سوختی و فاسد شدنی جلوگیری خواهند کرد.

سردار ملکی در پایان با درخواست از هموطنان برای همکاری با ماموران پلیس و نیرو‌های امدادی گفت: ورود مسافران از تمامی محور‌های مواصلاتی به استان گیلان ممنوع است و اخبار بعدی از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: کرونا ویروس ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با بولدوزر ابتداي همه جاده ها رو خراب كنين و تو بقيه مسيرم تخته سنگ هاي بزرگ بصورت زيگزاگ بذارن هر كي هم خورد بهشون چپ كرد خونش گردن خودشه كه ميخواست آلودگي رو تو مردم زياد كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کاش واقعا این کار را انجام دهید
بعضی ها کارت نشان میدهند و می آیند داخل استان
بعضی ها شناسنامه و کارت ملی و سند و ... نشان میدهند و می آیند داخل استان
متاسفانه خیلی از مسافران ورودی به گیلان با انواع و اقسام روش ها وارد میشوند و کرونا باقی می ماند
کاش جدی بگیریم کرونا شوخی ندارد دراین روزها شاهد مرگ و میر افراد بسیاری بودیم از رجال سیاسی تا دکتر و پرستار و مردم عادی