ویروس کرونا؛

به بوشهر سفر نکنید

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای مقابله با انتشار ویروس کرونا سفر به استان بوشهر ممنوع است و تا اطلاع بعدی خدمات گردشگری در این استان ارائه نمی‌شود.

سفر به استان بوشهر ممنوع استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با قدردانی از همکاری همه جانبه مردم در مقابله با بیماری کرونا  بیان کرد: برای مقابله با انتشار ویروس کرونا، دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر به‌صورت مستمر ضدعفونی نقاط پرتردد، معابر عمومی و بوستان‌ها را در دستور کار قرار داده‌اند.

او با بیان اینکه رعایت موارد بهداشتی راهکار مهمی در مقابله با این ویروس است، گفت: پرهیز از مسافرت و حضور در تجمع‌ها نقش مهمی در مقابله با بیماری کرونا دارد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، از ممنوع شدن سفر به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای مبارزه با انتشار ویروس کرونا سفر به استان بوشهر ممنوع است و تا اطلاع بعدی خدمات گردشگری در این استان ارائه نمی‌شود.

ستوده افزود: پذیرش مسافران و گردشگران در اقامتگاه‌های دولتی، هتل‌ها، مهمانسراها، مدارس، اقامتگاه‌ها، بوم‌گردی‌ها و ورزشگاه‌ها ممنوع است.

او اجاره منزل مبله در استان بوشهر را هم ممنوع دانست و بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، با همکاری اماکن نیروی انتظامی، با گردانندگان منازل مبله در استان که به هشدارهای بهداشتی توجهی نکنند، برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.