شنیدنی های رادیو؛

مولود کعبه را از رادیو معارف شنونده باشید

مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف از پخش برنامه مولود کعبه در سالروز میلاد امام علی(ع) از این رسانه خبر داد.

محمودی ،مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف در سالروز میلاد امام اول شیعیان گفت:برنامه مولود کعبه فردا شنبه ۱۷ اسفند ماه از ساعت ۲۱:۱۰ تا ۲۲:۵۰ به  تهیه‌کنندگی امیر عباس خاقانی به روی آنتن می رود.

او ادامه داد: کارشناس این برنامه حجت‌الاسلام عباس لاجوردی است که  در این برنامه الگوگیری از سیره علوی برای کمک کردن به دیگران بر اساس حدیث بیان می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف افزود:برنامه امیرمؤمنان (ع) هم روز ۱۸ اسفند ماه به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) از رادیو معارف صدای فضیلت و فطرت  شنونده باشید.

او ادامه داد:این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۰:۵۰ به تهیه کنندگی محمد حسین‌پور  و با کارشناسی حجت‌الاسلام فرهاد عباسی پخش می شود.

محمودی با بیان این که  برنامه امیرمؤمنان (ع) به ویژگی‌های پدر با نگاه به سیره حضرت علی (ع)می پردازد،گفت: این برنامه شامل بخش‌های مختلف گفتار، کارشناسی، روایی، گزارش، شعرخوانی، نمایش، مشارکت تلفنی مخاطبان و کلام بزرگان است.

رادیو معارف، یکی از شبکه‌های رادیویی در ایران است، این رادیو وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۳۷۷ و هم زمان با سالروز تولد فاطمه معصومه، به منظور گسترش مباحث معرفتی و با هدف پرداختن به حوزه‌های مختلف فرهنگ دینی، در شهر قم افتتاح شد که پخش ۲۴ ساعته دارد، این شبکه در نحوه پخش منحصربه‌فرد است و متفاوت از همه شبکه‌ها از پخش هر گونه ساز موسیقی پرهیز می‌کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.