۵۷ نفر در بیمارستان‌های یزد، اسیر کرونا ویروس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان یزد به ۵۷ مورد رسید.

۵۷ نفر در بیمارستان‌های یزد، اسیر کرونا ویروسابراهیم سلمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو  با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: آزمایش ۲۱۱ نمونه مشکوک به بیماری کرونا از استان یزد در نوبت اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود که امروز جواب ۱۱۰ مورد به معاونت بهداشتی یزد اعلام شد.

او افرود: بر این اساس تاکنون ۵۷ نفر از بیماران بستری در بیمارستان‌های مرجع استان یزد به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

سلمانی ادامه داد: بر این اساس تاکنون ۵۷ نفر از بیماران بستری در بیمارستان‌های مرجع استان یزد به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به محل سکونت بیماران کرونا مثبت، تصریح کرد: بیست و هشت بیمار یزدی، هفده نفر اردکانی و ۹ نفر میبدی در بیمارستان‌های یزد بستری هستند.

او تصریح کرد: ۲ بیمار بافقی، ۱ نفر از همشهریان بهابادی و ۱ نفر از هموطنان رفسنجانی نیز، در بیمارستان‌های یزد تحت درمان هستند.

سلمانی با اشاره به این که ده نفر از بیماران قربانی ویروس کرونا شدند، افزود: شش مورد زن و چهار مورد مرد با گروه سنی ۶۲ الی ۸۷ سال، با بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و عروقی، دیابت، فشار خون، سرطان و مشکلات ریوی بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اعیاد پیش رو از مردم خواست تا اصول بهداشت فردی را رعایت کنند و از تردد‌های غیرضروری در شهر و حضور در منزل بزرگتر‌ها بپرهیزند تا بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار