کمک ۵۰ میلیون تومان خیر خرم دره‌ای به جشن نیکوکاری

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم دره گفت:از کمک ۵۰ میلیون تومان خیر خرم دره‌ای به جشن نیکوکاری خبر داد.

کمک ۵۰ میلیون تومان خیر خرم دره‌ای به جشن نیکوکاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،ابوالفضل احمدی رئیس کمیته امداد شهرستان خرم دره با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) وهفته احسان ونیکوکاری گفت: یک خیرخرم دره‌ای با پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت این شهرستان در جشن نیکوکاری مشارکت کرد.

او با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار عید را به خانه هایشان ببریم در این شهرستان آغاز شده است افزود:هفته احسان ونیکوکاری فرصتی است تا در استانه سال نو شادی‌های خود را باهم تقسیم کرده وهمه سال جدید را با خوشحالی وخرسندی آغاز کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم دره با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور وعدم ایجاد پایگاه در سطح شهر گفت:مردم خیر ونیکوکار این شهرستان می‌توانند با شماره گیری #۰۲۴۶*۱*۸۸۷۷*و تلفن ملی نیکوکاری به شماره ۰۹۶۸۸۷ ویا مراجعه به سایت emdad.ir نسبت به واریز کمک‌های نقدی خود در جشن نیکوکاری مشارکت نمایند.

او همچنین اضافه کرد: مراکز نیکوکاری وکمیته امداد شهرستان خرم دره تا پایان سال آماده دریافت کمک‌های نقدی وغیر نقدی همشهریان عزیز در استانه سال نو وتوزیع آن بین نیازمندان می‌باشد.
 
احمدی تصریح کرد: اعتقاد و باور قلبی همه‌ی همشهریان این است که در هر کار خیری که به وجود می‌آید قدم بردارند که امیدواریم امسال با توجه به شرایط به وجود امده هر روز شاهد کمک‌های بیشتری باشیم.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.