سانحه رانندگی جان ۸ فوتبالیست گینه‌ای را گرفت + عکس

واژگونی اتوبوس گینه‌ای، جان 8 تن از بازیکنان فوتبال این کشور را گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۸ تن از بازیکنان تیم باشگاهی «اتوال گینه» در اثر واژگونی مینی‌بوس این تیم در روز پنجشنبه جان خود را از دست دادند.

طبق اعلام سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال گینه، اعضای تیم اتوال که برای انجام بازی در لیگ این کشور عازم خانه حریف بودند، مینی‌بوس آن‌ها واژگون شده و در این حادثه هشت نفر جان می‌سپارند و تعدادی دیگر مجروح می‌شوند.

بر اساس بیانیه‌ای که وزرات دفاع  و امنیت شهروندی گینه منتشر کرده، در این حادثه ۱۹ تن مجروح شده که ۱۷ نفر آن‌ها جراحت‌های بسیار شدیدی دارند.

برخی از گزارش‌ها تعداد جان باختگان حادثه را ۹ نفر اعلام کردند، ولی طبق اعلام ESPN، آلمامی کیتا، پسر عموی نبی کیتا هافبک لیورپول، جزو جان باختگان نبوده، اما به دلیل جراحت‌های وارده به بیمارستان کیپه در حومه شهر کنکاری پایتخت گینه منتقل شده است.

به نظر می‌رسد حادثه در منطقه تیمبو در فاصله ۲۵۰ کیلومتری شهر کنکاری رخ داده است. ۲۷ تن از اعضای تیم اتوال از شهر کانکاری سفر ۶۵۰ کیلومتری خود به مقصد شهر کانکان برای مصاف با تیم کاریفاموریا آغاز کرده بودند که مینی‌بوس آن‌ها به دلیل داشتن سرعت بالا از مسیر منحرف شده و با برخورد با یک درخت واژگون می‌شود.

این دومین حادثه‌ای است که در سه ماه گذشته به فوتبال گینه شوک وارد می‌کند. در دسامبر سال ۲۰۱۹ نیز ۲ تن از بازیکنان تیم واکریا به دلیل تصادف شبانه اتوبوس این تیم پس از برخورد با یک تریلی حمل چوپ که به دلیل نقص فنی در جاده متوقف شده بود، جان سپردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار