کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده در اردبیل، توسط بازرسین این سازمان خبر داد.

او با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: علاوه بریک واحد الکل سازی، چندین واحد تولیدی نیز در سطح استان خط تولیدی خود را تغییر داده و در حال تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده مورد نیاز استان می‌باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: اقلام کشف شده شامل دستکش، مواد ضد عفونی کننده و ماسک بود که در مرکز استان کشف شده است.

صادقی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش تقاضای اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده بین شهروندان برخی از افراد سودجو اقدام به احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم کرده بودند که به همت بازرسین این سازمان کشف و توقیف شد تا پس از طی مراحل قانونی به مصرف کنندگان عرضه شود.

او تصریح کرد: طی هفته گذشته و در جریان بازرسی‌های انجام شده از واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی که به تعداد ۲۱۰ مورد رسیده، تعداد ۸ واحد صنفی متخلف به ارزش ۴۹۵ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال برخورد گردید و پرونده‌های مربوطه پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد تا مراحل قانونی خود را طی نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را در این خصوص و احتکار اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
لطفا پیگیری کنید که چرا در پارس اباد مغان ماسک توضیح نمیکنند همه چیز است جز ماسک.
آخرین اخبار