فرماندار محلات خبرداد؛

تکذیب قرنطینه شهرستان محلات

فرماندار شهرستان محلات گفت: قرنطینه این شهرستان اساسا کذب است.

تکذیب قرنطینه شهرستان محلاتقمری فرماندار شهرستان محلات در حاشیه جلسه پدافند زیستی این شهرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ضمن تاکید بر رعایت موازین بهداشتی و ایمنی و عمل به اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان گفت: در این جلسه بحث کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان محلات در دستور کار قرار گرفت که روز گذشته اجرایی شد و این به معنای قرنطینه نیست.

قمری افزود: خبری که در خصوص قرنطینه شهرستان محلات در بعضی از خبرگزاری‌ها منتشر شد اساسا کذب است و اقداماتی که در شهرستان محلات صورت گرفته فقط بحث کنترل موادی ورودی شهرستان است کما اینکه این تصمیم در سایر شهرستان‌ها و استان‌ها اعلام شده و در حال اجراست.

او از مسافرانی که قبلا مقصد گردشگری آن‌ها شهرستان محلات بوده درخواست کرد با شرایطی که پیش آمده و بنا بر تصمیماتی که وزارت بهداشت داشته اند از مسافران عزیز می‌خواهیم از سفر به محلات خودداری کنند.

فرماندار شهرستان محلات بیان کرد: در این جلسه تاکید شد واحد‌های صنعتی و معادن همراهی و همکاری کنند و طبق اعلام خودشان پیش از موعدی که قرار بود تعطیل شوند و انشاالله به زودی شاهد تعطیلی واحد‌های سنگبری و معادن در سطح شهرستان محلات خواهیم بود.

او ادامه داد: در این جلسه بر رعایت موارد بهداشتی در بقاع متبرکه و مساجد تاکید و در خصوص تهیه بسته مواد ضدعفونی برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی از سوی خیرین و توزیع بین خانواده‌ها تصمیم‌گیری شد و مقرر شد در این ایام خیرین محترم در سطح شهرستان محلات اقدام به تهیه و توزیع ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی به صورت رایگان در بین مردم کنند.

جلسه مشترک پدافند زیستی شهرستان محلات با شورای تامین و با حضور مسئولین مدیران اجرایی و اصحاب رسانه در فرمانداری شهرستان محلات برگزار و در این جلسه آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان محلات مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات لازم جهت مهار و مقابله با شیوع کرونا اتخاذ شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.