پیش بینی برف وباران در برخی مناطق استان اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:با فعالیت سامانه ناپایدار که با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش برف و باران سبک در این مناطق و جنوب اصفهان همراه خواهد بود پیش بینی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ویکتوریا عزتیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ موج ناپایدار ضعیف به استان اصفهان، اظهار کرد: فعالیت این سامانه امروز به تدریج از مناطق غربی استان آغاز می‌شود که با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش برف و باران سبک در این مناطق و جنوب اصفهان همراه خواهد بود.

او با بیان اینکه بارش‌های پراکنده در سایر مناطق استان نیز پیش بینی می‌شود، افزود: گرد و خاک محلی و کاهش کیفیت هوا به دلیل وزش باد شدید در مناطق شمال، جنوب شرق و شرق و مرکز استان پدیده غالب این مناطق خواهد بود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش چهار درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به پنج درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و میمه با دمای دو درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سرد‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.