از هم اکنون؛

امام زاده عبدالله (ع) بافق از پذیرش زائر معذور است

فرماندار بافق با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: امام زاده عبدالله (ع) بافق از پذیرش زائر معذور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس این شهرستان از ممنوعیت فعالیت هیئت های مذهبی و تجمعات، تعطیلی امام زاده عبدالله (ع)، کاهش بارگیری و حمل بار با کامیون و رفع کمبود اقلام بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: فعالیت و تجمعات هیئت مذهبی و مداحان ممنوع است و این موضوع به آن‌ها ابلاغ می‌شود.

او با تاکید بر ضرورت رعایت بهداشتی از سوی همه شهروندان، افزود: با صنوفی که موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی تا حد پلمپ صورت می گیرد.

فرماندار بافق به تعطیلی فعالیت امام زاده عبدالله (ع)  بافق در زمینه پذیرش زائران و مسافران اشاره و ادامه داد: از صبح امروز کنترل ورودی بافق از سمت کرمان انجام می گیرد و برنامه ریزی‌های لازم جهت کنترل ورودی‌ها از سمت بهاباد و یزد هم انجام شده است.

زاده رحمانی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن حمل بار را به ریلی و واگن سوق داده است، تصریح کرد:کاهش بارگیری و حمل بار با کامیون در محور‌های شهرستان بافق صورت می‌گیرد و در شورای ترافیک ممنوعیت ورود کامیون به شهر در محور‌های شهرستان اعلام می‌شود.

او ادامه داد: محیط‌های معدنی و کارگری طبق اصول کشوری و بر اساس اقدامات واحد ایمنی و بهداشت به ویژه سنگ آهن مرکزی و کارخانجات رصد می‌شود.

رفع کمبود اقلام بهداشتی بزودی

فرماندار بافق با اشاره به رفع کمبود‌های لوازم بهداشتی در شهرستان، گفت: تصمیم گرفته شده تا دو داروخانه دیگر به داروخانه شبانه روزی شهرستان اضافه یا ساعت کار آن‌ها افزایش یابد.

بهبود و قرنطینه دو نفر مبتلا به کرونا در شهرستان و تست منفی ۹نفر دیگر از دیگر مباحثی بود که از سوی زاده رحمانی مطرح شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار