ورود امواج کم‌دامنه ناپایدار به استان سمنان

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: با ورود امواج کم‌دامنه ناپایدار به استان طی امروز و فردا افرایش ابر، در غالب نقاط وزش باد شدید و در ارتفاعات و نواحی شمالی بارش‌های پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج مصطفوی مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: اواخر وقت یکشنبه دمای هوا بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش نسبی خواهد داشت و از روز دوشنبه تا چهارشنبه جوی پایدار همراه با افزایش ابر و وزش باد بر استان حاکم می‌شود.

او افزود: در شهر سمنان امروز و فردا جوی نیمه ابری به تدریج ابری گاهی با وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش پراکنده با کمینه دمای ۲ و بیشینه ۲۰ درجه پیش بینی می‌شود.

هواشناسی  ادامه داد: دیگر شهر‌های استان سمنان نیز امروز و فردا جوی نیمه ابری، گاهی با وزش باد و از دوشنبه تا چهارشنبه جوی پایدار با آسمان صاف خواهند داشت.

مدیر کل هواشناسی استان سمنان اضافه کرد: در هفته جاری کمترین دمای پیش بینی شده متعلق به رضوان است که شامگاه یکشنبه به منفی چهار خواهد رسید.

مصطفوی گفت:روز چهارشنبه هفته جاری دمای هوای سمنان، گرمسار و ایوانکی بیشینه ۲۰، بیارجمند، شاهرود و میامی ۱۸، دامغان ۱۷، مهدی شهر ۱۶، شهمیرزاد ۱۴ و رضوان ۱۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.