به منظور مقابله با شیوع کرونا؛

مجلس نمایندگان آمریکا کارکنان خود را دورکار می‌کند

مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به شیوع گسترده ویروس کرونا، کارکنان خود را دورکار می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، در پی اپیدمی جهانی ویروس کرونا، مجلس نمایندگان آمریکا در نظر دارد طرح دورکاری کارکنان خود را اجرایی کند.

شبکه خبری فاکس نیوز بر اساس متن یادداشتی که برای تمامی دفاتر مجلس نمایندگان آمریکا ارسال شد، گزارش داد کمیته اجرایی مجلس نمایندگان آماده می‌شود تا به دلیل شرایط ویژه و غیرعادی ناشی از گسترش ویروس کرونا، به کارکنان خود اجازه دورکاری بدهد. در این یادداشت آمده که این دفاتر ممکن است مجبور به صرف بودجه‌ای برای خرید تجهیزات لازم دورکاری شوند و مجلس نمایندگان نیز مرکزی را به منظور پشتیبانی از زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح ایجاد خواهد کرد.

این یادداشت در حالی منتشر شد که کمیته امور آمریکا و اسرائیل، آیپک، روز جمعه گزارش داد دو تن از شرکت کنندگان در کنفرانس اخیر آن به ویروس کرونا مبتلا بوده اند. بسیاری از مقامات ارشد دولتی و نمایندگان آمریکا از جمله مایک پنس، معاون رئیس جمهور و میچ مکانل، رهبر اکثریت سنا، چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات در سنا و کوین مک کارتی، رهبر اقلیت جمهوری خواه در مجلس نمایندگان، در نشست اخیر آیپک حضور داشتند.

تاکنون بیش از ۳۲۸ مورد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا گزارش و در چندین ایالت نیز وضعیت فوق العاده اعلام شده است. ویروس کرونا تاکنون در بیش از ۹۵ کشور جهان شیوع پیدا کرده است. تعداد مبتلایان به این ویروس تا به این لحظه مرز صد هزار نفر را رد کرد.

تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون ۱۰۶ هزار و ۲۰۳ مورد، مرگ و میر ناشی از آن ۳ هزار و ۶۰۰ مورد و تعداد بهبودیافتگان ۶۰ هزار و ۱۹۰ مورد بوده است.

اواخر سال ۲۰۱۹ شیوع ویروس کرونا از شهر ووهان چین آغاز شد و هنوز درمان قطعی برای آن پیدا نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار