صدای مشاور در چهارمحال و بختیاری طنین انداز شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی «صدای مشاور» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرج الله اعرابی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز پاسخگویی تلفنی «صدای مشاور» در استان راه اندازی شد.

او با اشاره به اضطراب و ترس‌هایی که در خصوص شیوع ویروس کرونا وجود دارد افزود: علاوه بر خود مراقبتی که شهروندان و بخصوص دانش آموزان در شرایط فعلی جهت جلوگیری از ابتلا به ویروس کوئید ۱۹ می‌بایست انجام دهند، بهره مندی از خدمات مشاوره‌ای مناسب می‌تواند به کاهش تنش‌های روانی و اضطراب‌های ناشی از شیوع بیماری کمک کند.

اعرابی ضمن تأکید بر اهمیت حاکم شدن آرامش روانی در جامعه و خانواده‌ها اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به سؤالات دانش آموزان و اولیای محترم، اقدام به راه اندازی ۱۷ مرکز پاسخگویی تلفنی «صدای مشاور» در کلیه شهرستان‌ها و مناطق نموده است.

او ادامه داد: جهت ارائه مشاوره در زمینه کاهش استرس و اضطراب والدین و دانش آموزان در مواقع بحرانی و کمک به افزایش آرامش و خود مراقبتی در بین افراد جامعه و افزایش تاب آوری روانی دانش آموزان، ۱۷ مرکز پاسخگویی تلفنی «صدای مشاور»، با حضور مشاوران و متخصصان امر در کلیه نقاط استان، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۲ آماده پاسخگویی تلفنی به سؤالات دانش آموزان و اولیا است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.