دستگیری سارق قطعات خودرو در ایلام / کشف و ضبط ۱۷ قبضه اسلحه قاچاق در دهلران

مهم‌ترین حوادث ایلام امروز هجدهم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق قطعات خودرو در ایلام / توقیف ۵ وسیله نقلیه متخلف درطرح ارتقا امنیت اجتماعی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مهم‌ترین حوادث ایلام امروز هجدهم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق قطعات خودرو در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری سارق قطعات خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: با تشکیل اکیپ ویژه و بررسی محل انجام سرقت‌ها و همچنین تحقیقات میدانی سارق شناسایی شد.

موسوی مطرح کرد: ماموران کلانتری ۱۲ در یک عملیات موفق پلیسی سرانجام سارق را دستگیر و متهم در تحقیقات صورت گرفته به تعداد ۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

او از مشارکت و همراهی خوب مردم با پلیس قدردانی و مطرح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و در راستای مطالبه به حق مردم، به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام همکاری شهروندان با پلیس را گامی بلند در جهت ارتقاء امنیت در جامعه دانست و بیان کرد:شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کشف وضبط ۱۷ قبضه اسلحه قاچاق در دهلران

سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس از کشف و ضبط ۱۷ قبضه اسلحه جنگی از قاچاقچیان اسلحه در بخش موسیان دهلران خبر داد.

عین الله نیازی فرسرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت : به‌دنبال سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شب گذشته یک محموله قاچاق شامل ۱۷ قبضه اسلحه جنگی در بخش موسیان کشف و ضبط شد.

سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از هماهنگی قضایی موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه سلاح قاچاق را توقیف کنند.

او ضمن هشدار به قاچاقچیان بیان کرد: با هوشیاری نیرو‌های امنیتی و انتظامی و برخورد قاطع دستگاه قضایی ، زمینه جولان و قاچاق اسلحه در منطقه را نخواهیم داد و برابر قانون با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

 

دستگیری ۴ شرور در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری ۴ شرور در ایلام که با اسلحه گرم اقدام به قدرت نمایی کرده بودند خبر داد.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۴ نفر از اراذل و اوباش که در چهارراه سعدی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ بدون پلاک اقدام به قدرت نمایی با سلاح گرم کرده بودند توسط انتظامی شهرستان ایلام دستگیر شدند.

او با بیان اینکه علت و انگیزه این افراد در ایجاد قدرت نمایی کاذب در دست بررسی است، افزود: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی و در راستای مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امروز بیشتر از هر زمان دیگر جامعه نیاز به آرامش دارد ادامه داد: پلیس با کسی که قصد داشته باشد امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد برابر قانون و به شدت برخورد خواهد کرد.

یاری ضمن قدردانی ازهمکاری خوب مردم فهیم استان بیان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت هرگونه مشکل انتظامی و امنیتی سریعا مراتب را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با افراد خاطی برخورد کنند.

 

توقیف ۵ وسیله نقلیه متخلف درطرح ارتقا امنیت اجتماعی در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از توقیف ۵ وسیله نقلیه متخلف درطرح ارتقا امنیت اجتماعی در ایلام خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: در راستای اجرای احکام قضائی و برخورد با اخلالگران نظم وامنیت در جامعه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ایلام اجرا شد.

او ادامه داد: در این راستا ۳ فقره سرقت کشف و مقادیری مواد مخدر کشف و تعداد ۵ وسیله نقلیه متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار کرد: همچنین در طول اجرای این طرح تعداد ۱۷ نفر در اجرای احکام قضایی، تعداد ۲ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر و ۳ سارق دستگیر شدند.

موسوی با اشاره به اینکه برقراری امنیت از مطالبات به حق شهروندان از پلیس است افزود: نیروی انتظامی برابر وظایف ذاتی خود و در جهت تامین امنیت مردم اقدام به اجرای طرح‌های انتظامی می‌کند.

او هدف از اجرای این طرح را افزایش احساس امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: پلیس با برهم زنندگان امنیت شهروندان مماشاتی نخواهد داشت.

 

کشف مواد محترقه در ایلام

رئیس پلیس امنیت عمومی ایلام از کشف انواع مواد محترقه از یک واحد صنفی در ایلام خبر داد.

سرهنگ علی جمشید پور رئیس پلیس امنیت عمومی ایلام گفت: پس از اعلام این موضوع که یکی از واحد‌های صنفی شهر ایلام اقدام به خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز می‌کنند، ماموران موضوع را به سرعت مورد بررسی قرار دادند.

او ادامه داد: بدین منظور بازدیدی از این واحد صنفی در این راستا انجام شد و ماموران بیش از هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز را کشف نمودند.

رئیس پلیس امنیت عمومی ایلام بیان کرد: از شهروندان خواهشمندیم موارد مشکوک را گزارش دهند تا به شدت با متخلفان برخورد‌های لازم صورت گیرد.

 

دستگیری ۳ گروه شکارچی غیر مجاز در ملکشاهی

سه گروه شکارچی در کوهستان‌های ملکشاهی مشغول شکار غیر مجاز بودند که توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ملکشاهی دستگیر شدند.

از این متخلفان لاشه یک راس گراز و دو قطعه کبک کشف شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.