کمک ۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومانی نیکوکاران هرمزگانی در جشن نیکوکاری

قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان از کمک دو میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومانی مردم نیکوکار استان در جشن نیکوکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان از کمک دو میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومانی مردم نیکوکار استان در نخستین روز‌های جشن نیکوکاری ۹۸ خبر داد.

جلیل تراهی، قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان گفت: هرساله کمیته امداد با آغاز هفته احسان و نیکوکاری و نزدیک شدن به ایام پایان سال، اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان در سراسر کشور می‌کند.

او افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و لزوم انجام مراقبت‌های بهداشتی مرتبط با "بیماری کرونا"، امسال روند اجرای جشن نیکوکاری متناسب با شرایط فعلی جامعه برنامه ریزی شده و بر همین اساس شیوه‌های غیرحضوری جهت دریافت کمک‌های مردمی در بستر الکترونیکی فراهم شده است که از جمله آن‌ها سامانه تلفن گویا ۳۲۸۸ و کد usdd به شماره # ۰۷۶*۱*۸۸۷۷*است.

قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان گفت: همچین مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱۰۰ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب نرم افزار بومی "ناب" بر روی تلفن همراه خود علاوه بر مشارکت در جشن نیکوکاری سال ۹۸، با شرکت در مسابقه ویژه نیکوکاری از جوایز ارزنده‌ای نیز بهره‌مند شوند.

تراهی با اشاره به این موضوع که کمیته امداد یادگار ماندگار امام خمینی (ره) و از نخستین نهاد‌های تاسیس شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: این نهاد در طول ۴۱ سال گذشته خدمات گسترده‌ای به محرومان و نیازمندان جامعه ارائه داده است و در حال حاضر نیز حدود ۹۱ هزار خانوار در استان هرمزگان از حمایت‌های کمیته امداد در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن، اشتغال، بهداشت و درمان برخوردار هستند.

او گفت: کمیته امداد تلاش می‌کند با هم افزایی سایر منابع، کمک‌های مردم نوع دوست را به خدماتی ارزشمند و اثر بخش برای نیازمندان تبدیل نماید و امسال نیز امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم نیک اندیش که مکمل حمایت‌های دولتی نیز می‌باشد، در آستانه سال جدید با اهدای بسته‌های حمایتی عید را به خانه‌های نیازمندان ببریم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.