همت خواهران بسیجی تبریز برای تولید ماسک

جمعی از خواهران بسیجی تبریز ماسک پزشکی تولید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،جمعی از خواهران بسیجی پایگاه ۲۹ بهمن حوزه ۶ حضرت سمیه سپاه شهر تبریز در حرکتی خودجوش و انقلابی اقدام به تولید ماسک‌های ویژه پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا کرده‌اند.

فرحناک فرمانده این پایگاه گفت: خواهران فعال در این بخش در عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و بسیج همگانی برای مقابله با شیوع و گسترش ویروس کرونا به صورت خودجوش و مردمی فعالیت می‌کنند.

فرحناک افزود: کارگاه از سه روز قبل و با تلاش جمعی از خواهران بسیجی حوزه فعال شده است و ۳۵ نفر در یک شیفت کاری از ساعت ۹ صبح تا اذان ظهر در این کارگاه مشغول هستند و تاکنون نیز ۳۰۰ ماسک مخصوص بیمارستانی و پزشکی تولید کرده اند.

او با بیان اینکه پارچه‌های مورد نیاز این ماسک‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی تامین می‌شودگفت: همه ماسک‌های تولیدی در این کارگاه به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل می‌شود و اگر نیاز باشد آمادگی افزایش شیفت‌های کاری را داریم.

فرحناک به سایر فعالیت‌های پایگاه ۲۹ بهمن حوزه ۶ حضرت سمیه سپاه تبریز اشاره کرد و گفت: سمپاشی و ضدعفونی کردن پارک بانوان، پل هوایی نصف راه و مجتمع‌های مسکونی ظفر، ۲۹ بهمن و آتیه از جمله این فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.