تمدید اعلام کاهش هزینه‌ها و عوارض ساختمانی در مهاباد

مسئول اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی مهاباد از تمدید اعلام کاهش هزینه‌ها و عوارض ساختمانی از سوی شورای اسلامی شهر مهاباد خبر داد.

عزیزنژاد مسئول اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور حفظ سلامتی شهروندان و پیشگیری از کرونا ویروس با تمدید کاهش هزینه‌ها و عوارض ساختمانی موافقت شد.

او با بیان اینکه شهروندان تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ فرصت دارند با مراجعه به شهرداری مهاباد از این مزایا بهره‌مند شوند، افزود: از همه‌ی همشهریان درخواست می‌شود از ازدحام غیر معمول و تجمع بیش از حد در شهرداری مرکزی خودداری کنند.

مسئول اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی مهاباد اضافه کرد: بر اساس این اعلام افرادی که تمام هزینه‌های مربوط به صدور پروانه ساختمانی، گواهی عدم خلاف، پایان کار و تفکیک در حد مجاز (بدون احتساب جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰) را تسویه کنند از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌مند شده و همچنین آن دسته از همشهریانی که نسبت به پرداخت عوارض سالیانه، معوقه نوسازی و کسب و پیشه اقدام کنند، در قالب طرح خوش حسابی شامل ۲۵ درصد تخفیف شدند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.