پایش سلامت ۴ هزار نفر در ورودی‌های خراسان جنوبی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، چهار هزار و ۱۹۱ نفر در پنج نقطه استان پایش شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تیم‌های هلال احمر در راستای پایش مسافران در شهرستان‌های قاین، طبس، فردوس، بشرویه و سرایان مستقر شده اند.

او افزود: از این تعداد هزار و ۸۹۰ نفر در دو ورودی شهرستان فردوس، هزار و ۴۰ نفر در طبس، ۷۶۳ نفر در ورودی شهرستان قاین ۳۹۰ نفر در بشرویه و ۱۰۸ نفر در سرایان پایش سلامت شده اند.

شهریاری با بیان اینکه تاکنون یک مورد مشکوک در قاین مشاهده شده است، گفت: همچنین ۶۵ نفر روز از داوطلبان هلال احمر در این طرح همکاری داشته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از مردم خواست: مدتی را در خانه‌ها بمانند و تنها برای موارد ضروری از خانه خارج شوند تا زنجیره انتقال بیماری کرونا از جامعه محو شود.

شهریاری با بیان اینکه مردم در پیشگیری از شیوع این ویروس نقش اصلی را دارند، تأکید کرد: از شهروندان خواستاریم از مسافرت‌های غیر ضرور جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.