موسوی لارگانی در گفت‌‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عدم نظارت بر اجرای قانون، منجر به ناکارآمدی قوانین می‌شود

نماینده فلاورجان گفت: یکی از ضعف‌های مجلس و دولت‌ در اجرای قانون و نظارت بر آن است، به همین منظور تصویب بسیاری از قوانین تأثیرات لازم را به دنبال نداشته باشد.

عدم نظارت براجرای قوانین وضع شده منجر به ناکارآمدی قانون ها در مجلس دهمحجت الاسلام‌والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عملکرد نمایندگان مجلس دهم گفت: مجلس دهم و مجالس پیشین شورای اسلامی توانستند قوانین خوبی مصوب کنند؛ برخی از این قوانین می‌توانست تأثیرات جدی و مثبتی در اقتصاد و کسب و کارهای کشور داشته باشد.

او افزود: متأسفانه یکی از ضعف‌های مجلس و دولت‌های ما در اجرای قانون و نظارت بر اجرای آن است، به همین منظور تصویب بسیاری از قوانین تأثیرات لازم را به دنبال نداشته باشد.

 نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سال ۹۶ در دیداری که نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری داشتند، رئیس مجلس توضیحاتی درباره عملکرد یک ساله مجلس خدمت حضرت آقا ارائه کردند، ایشان سوال کردند چنین طرح‌های خوب و ارزشمند چه گره‌ای از مشکلات مردم باز کرد؟

حجت الاسلام‌والمسلمین موسوی لارگانی تأکید کرد: بسیاری از قوانین وضع شده در مجلس شورای اسلامی ارزشمند بوده، اما به دلیل نبود نظارت و همچنین زیر پا گذاشتن قانون توسط برخی از دولت‌ها نمی‌تواند تأثیر لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
این مقام ارشد انتظامی(سردار مهری) تاکید کرد:چرخه خدمت سربازی همچنان ادامه دارست و با ایثارگری سربازان و نیرو‌های مسلح بهترین امنیت را در کشور داریم.
نیروهای مسلح اشتغال دارند و حقوق میگیرند، سربازان چطور؟ سربازان زندگی، آینده، اشتغال، خونه، ماشین، خانواده و غیره نمیخواهند؟
مدت سربازی دو سال زیاد است و کمتر کنید و حقوقی مناسب با شرایط و هزینه های جامعه بهشان بدهید
از رهبر فرزانه و حکیم کمک میطلبم
آخرین اخبار