در چهارمحال و بختیاری؛

آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا فعال شد

آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری فعال شد.

فعالیت آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا فعال شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: با فعالیت این آزمایشگاه اعلام نتایج آزمایش بیماران سریع‌تر انجام می‌گیرد.

او افزود: تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی چهارمحال و بختیاری برای تشخیص نتایج آزمایشات بیماران مشکوک مناسب است و با هماهنگی تهران پس از راست آزمایی، تمامی آزمایشات در استان انجام می‌شود.

شیرانی اضافه کرد: برای تشخیص آزمایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا باید سه مرحله انجام گیرد و چنانچه در این مراحل علایم ابتلا وجود داشت ابتلای قطعی بیماران اعلام می‌گردد.

او با بیان اینکه تاکنون از ۱۷۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در استان نمونه‌گیری شده است، ادامه داد: بر اساس نتایج، تاکنون ابتلای ۲۱ نفر به این ویروس قطعی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین از ۱۷۰ نفر مشکوک، ۱۰۰ نفر مرخص شده‌اند و ۷۰ نفر در بیمارستان بستری هستند.

شیرانی در خصوص فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری گفت: یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان ثبت شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار