توقیف خودروهای تخلیه نخاله

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: خودرو‌هایی که در حاشیه راه‌ها نخاله تخلیه می‌کنند با حکم قضایی به مدت ۱۵ روز توقیف می‌شوند.

درهای تخلیه نخاله در حاشیه راه ها توقیف می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،مجتبی حاجیان، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز،گفت: در راستای برخورد قانونی با رانندگانی که اقدام به تخلیه نخاله در حاشیه راه های استان می کنند، با دستور قضایی و با همکاری نهادهای انتظامی استان، تعدادی از آن ها که در حاشیه آزادراه تهران –کرج-قزوین و محور ماهدشت- کیانمهر نخاله تخلیه کرده بودند به مدت ۱۵   روز توقیف شدند.

حاجیان افزود: تخلیه نخاله در حاشیه راه ها علاوه بر تاثیر منفی بر محیط زیست، موجب ایجاد منظره نامناسب از راه های استان شده و هزینه مضاعف و زیادی را برای جابجایی آن ها به دولت تحمیل می کند.

او گفت: رانندگان باید نخاله ها را در مراکزی که توسط شهرداری کرج تعیین شده، تخلیه نمایند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز افزود: طبق ماده ۷ قانون ایمنی راه ها و راه آهن جمهوری اسلامی ایران تخلیه هرگونه نخاله در حاشیه راه ممنوع و جرم محسوب می شود و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود .

انتهای پیام / ر. م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.