براساس جدیدترین رنکینگ جهانی؛

استقلال همچنان در صدر تیم‌های ایرانی قرار گرفت

تیم فوتبال استقلال تهران در تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های جهان، همچنان عنوان نخست در بین تیم‌های ایرانی را حفظ کرده است.

استقلال همچنان در صدر تیم‌های ایرانی قرار گرفتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز (۱۹ اسفند) از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با ۵ پله سقوط نسبت به رده بندی قبل و با ۴۲۲۲ امتیاز در رتبه ۱۴۳ جهان قرار گرفت، ولی همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است.

نکته جالب توجه در این رده بندی نزول جایگاه جهانی ۷ تیم برتر کشورمان است.

پرسپولیس تهران با ۴۰۵۳ امتیاز و با ۹ پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین و قرارگرفتن در رده ۱۵۹ جهان، در رتبه دوم ایران قرار گرفت.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هم با ۳۲۴۳ امتیاز و با ۱۰ پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین، در رده ۲۱۹ جهان و سوم ایران جای گرفت.

تیم‌های سپاهان (۲۳۹ جهان، ۶ پله سقوط)، شهرخودرو (۲۵۲ جهان، یک پله سقوط)، صنعت نفت (۳۲۰ جهان، ۶ پله سقوط) و تراکتور سازی (۳۳۴ جهان، ۱۷ پله سقوط) هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال کشورمان جای دارند.

در سطح جهانی جایگاه ۵ تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با ۱۵۸۴۶ امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی باشگاهی جهان است و پس از این تیم، بارسلونا با ۱۴۳۹۰ امتیاز در رتبه دوم جای دارد. فلامینگو برزیل با ۱۳۴۸۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

تیم‌های ریورپلاته، منچسترسیتی و بایرن مونیخ هم در رتبه‌های چهارم تا ششم جهان جهان جای دارند.

از دیگر نکات قابل توجه این رده بندی حضور الهلال عربستان در رتبه هفتم بالاتر از پالمیراس، بوکاجونیورز و والنسیا و سقوط یوونتوس به رتبه دوازدهم است.


بیشتر بخوانید: آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال اعلام شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
جالبه تو سایت فیفا و ای اف سی که تعیین کننده رسمی هستن استقلال جز دهتا تا تیم اول هم تو اسیا نیست با اینکه پرسپولیس تیم ششم قارس انوقت این سایت هر دوروز امار از یک سایت میاره که ... :) با این چیزا دلخوشی برا خودتون درست نکنید :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
توهم شماپرسپولیسیا تمومی نداره برید بسوزید خخخخخ
آخرین اخبار