بافقی‌ها کرونا ویروس را جدی‌تر بگیرند/پذیرش میهمان ممنوع

فرماندار بافق گفت: از عموم مردم خواهشمندم برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری هیچگونه پذیرش مهمانی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست مدیریت بحران این شهرستان بر ضرورت توجه بیشتر بافقی‌ها به کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: باتوجه به افزایش روند صعودی در کشور و استان، احتمال شیوع این بیماری برای شهرستان بافق نیز وجود دارد و باید با آمادگی، هماهنگی و هم افزایی بین بخشی با این بیماری مقابله کنیم.

او افزود: ورودی‌های شهرستان در حال کنترل است و دستگاه‌های لیزری تب سنج توسط شهرداری و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق خریداری و تحویل شبکه بهداشت و درمان شده است.

فرماندار بافق با بیان اینکه بسیاری از بافقی‌ها این ویروس را جدی نگرفته اند و پذیرای میهمان از دیگر استان‌ها هستند تصریح کرد:از عموم مردم خواهشمندم برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری هیچگونه پذیرش مهمانی نداشته باشند.

زاده رحمانی با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی در محیط‌های کارگاهی و اداری وجود نداشته است از شهروندان خواست بحث را جدی‌تر دنبال کنند و از بیرون شدن غیرضروری و تجمع در سطح شهر بپرهیزند.

او خطاب به بازاریان و مغازه داران گفت:مغازه داران نیز با توجه به تماس مستقیم با مردم باید این موضوع را جدی بگیرند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار بافق به بیان تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از این بیماری در شهرستان پرداخت و افزود: در این راستا ۵۰ تخت برای بستری بیماران به بیمارستان ولیعصر (عج) اضافه شده و در صورت شیوع گسترده آن بهداری آن شهر و کلینیک تامین اجتماعی نیز آماده برای بستری بیماران خواهد بود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار