اجرای طرح هفته پاکسازی معابر شهری از ١٧ اسفند ماه جاری

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: طرح پاکسازی معابر سطح شهر از ۱۷ تا ۲۲ اسفند ماه جاری آغاز شد.

اجرای طرح هفته پاکسازی معابر شهری از ١٧ اسفند ماه جاریعلی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه این طرح از ١٥ اسفند تا ١٥ فروردین ۹۹ ادامه دارد، افزود: طرح پاکسازی معابر سطح شهر از ۱۷ تا ۲۲ اسفند با هدف رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت شهر همدان جهت استقبال از بهار اجرا می‌گردد.

اوادامه داد: این طرح با همکاری نیرو‌های خدمات شهری در رفت و روب و جمع آوری معابر، فضای سبز و پارکها، جلوگیری از سد معابر عمومی، اکیپ رفع نواقص، تأسیسات وغیره به منظور پاکسازی، زیباسازی شهر، رفع موانع و با برنامه ریزی منسجم و تمامی امکانات، تجهیزات و نیرو‌های شهرداری اجرا می‌شود.

او اضافه کرد: شهرداری همدان در این طرح با ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات و حدود ٢٠٠٠ نفر نیروی خدماتی و نظارتی در این روز‌های پایان سال، پاکسازی، تنظیف، ضدعفونی کردن معابر شهری، لایروبی جوی‌های روباز، پاکسازی و شستشوی باکس‌های زباله، رنگ آمیزی نرده‌ها را روزانه و به شکل مستمر در قالب طرح هفته پاکسازی در محلات مختلف شهر انجام می‌دهد.


علی ضمیر اظهار داشت: همکاران فنی نیز کار لکه‌گیری آسفالت، ترمیم جالیز و پیاده رو‌ها را نیز انجام می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان این که این برنامه با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و آشنا شدن شهروندان با خدمات حوزه‌های مختلف شهرداری برگزار می‌گردد، یادآور شد: پویش «من یک پاکبانم» نیز در جهت قدردانی از زحمات این قشر از جامعه انجام می‌شود.

این مسئول افزود: به منظور رفع آلایندگی‌ها و کنترل شیوع ویروس کرونا، تمامی معابر، تأسیسات و مبلمان شهری نیز به طور روزانه و مستمر از سوی نیرو‌های خدمات شهری شهرداری در سه نوبت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

علی ضمیر با بیان اینکه ضدعفونی کردن معابر ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: گندزدایی و ضدعفونی شهر توسط شهرداری به معنی نداشتن خطر و حضور عادی مردم در خیابان‌ها نیست و انتظار است مردم به جز موراد ضروری از منازل خود خارج نشوند و به پویش در منزل بمانیم توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.