ممنوعیت برگزاری تجمعاتی همچون پنجشنبه آخر سال و مراسم ختم

استاندار کرمانشاه با صدور ابلاغیه‌ای به فرمانداران شهرستان‌های استان دستور داد که از برگزاری تجمعاتی همچون پنجشنبه آخر سال و مراسم ختم جلوگیری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این ابلاغیه خطاب به فرمانداران گفت : با آرزوی توفیق در مسیر خدمت رسانی و قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای تامین و استمرار سلامت مردم در موضوع پیشگیری همه جانبه از ادامه انتشار بیماری موسوم به کووید ۱۹، در ادامه برنامه‌ها و اقدامات قبلی، ضمن آرزوی غفران و رحمت الهی برای همه درگذشتگان و همدردی با بازماندگان ضروری است.

او گفت : در این ابلاغیه تاکید شده است: فرمانداران گرامی از برگزاری آیین پنجشنبه آخر سال و سایر آیین مشابه و هرگونه تجمع یا مراسم ختم در تمام نقاط شهرستان ممانعت به عمل آورده و با بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود مردم و صاحبان مراسم را از دلیل این اقدام در شرایط بحرانی پیش آمده آگاه کنند.

استاندار کرمانشاه در ابلاغیه خود آورده است: پی گیری و اجرای برنامه‌های قبلی و همکاری کامل با برنامه‌های پیشگیرانه نظام بهداشت و درمان استان با مشارکت جدی و عملیاتی مردم مورد انتظار است.

بازوند شب گذشته در ستاد مدیریت بیماری کرون استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد از تشکیل کمیته‌ای به منظور کنترل ورودی‌های استان و ممانعت از ورود ساکنان دیگر استان‌ها به کرمانشاه خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.