فوت ۲۷ نفر بر اثر کرونا در مازندران

۲۷ نفر تاکنون در مازندران بر اثر بیماری کرونا جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ستاد اطلاع رسانی بیماری کرونا مازندران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تست آزمایش ۶۳۳ بیمار به کرونا ویروس در مازندران قطعی مثبت شد و تعداد ۱۰۲۴ بیمار مشکوک به کرونا نیز در مراکز درمانی استان بستری هستند.

بر اساس این گزارش ۳۳۵ نفر از بیماران بستری شده بهبود یافته و از بیمارستان های استان ترخیص شدند .

ستاد اطلاع رسانی بیماری کرونا مازندران توصیه کرد مردم برای خرید از امکانات اینترنتی یا از اپ هایی که برای این منظور از سوی سازمان صنعت ومعدن و تجارت پیش‌بینی شده است استفاده کنند.

طبق تصمیم ستاد کرونای مازندران، در راستای قطع چرخه انتقال بیماری از طریق محدودسازی ارتباطات افراد بازارها و اماکن فروش به غیراز مراکزی که به صورت مستقیم با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارند مانند نانوایی ها و قصابی ها به صورت یک روز در میان در طول هفته جاری فعالیت خواهند کرد.

به منظور ایجاد ظرفیت در بیمارستان ها برای پذیرش بیشتر بیماران نیزمقرر شد در اسرع وقت نسبت به راه اندازی مراکز مراقبت از بیماران تنفسی اقدام شود. تا به بیمارانی که دوره درمان حاد را پشت سر گذاشته اند و نیازمند مراقبت هستند با تشخیص پزشکان معالج بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت و ستاد مدیریت کرونا ارائه خدمات می کند.

این ستاد برای کنترل این بیماری، بهترین کار را ماندن در منزل اعلام و تصریح کرد محدود سازی خودخواسته بیماران و اعضای خانواده آنها در منزل بهترین راه ‌حل قطع زنجیره انسانی انتقال و سرایت ویروس کرونا است.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.