فرمانده انتظامی شاهرود خبر داد؛

سوداگران مرگ در تور کرونایی پلیس/کشف مواد مخدر در شاهرود

سرهنگ کریمی از دستگیری دو سوداگر مرگ با کشف تریاک با اجرای گشت تلفیقی در راستای پیشگیری از کرونا در شاهرود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: مأموران انتظامی شاهرود با همکاری اداره بهداشت این شهرستان در راستای برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با ویروس کرونا در سطح جامعه اقدام به کنترل محور مواصلاتی شاهرود گلستان (توسکستان) کردند.

او با اشاره به محدودیت ترافیکی در برخی محور‌های مواصلاتی از جمله جاده‌های شاهرود که به استان گلستان منتهی می‌شود افزود: تردد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با دو سرنشین جوان در اطراف محل استقرار عوامل گشت کنترلی نیروی انتظامی و اداره بهداشت شاهرود توجه پلیس را به خود جلب کرد.

سرهنگ علی کریمی به رفتار مشکوک و پرسه زنی‌های بی‌مورد سرنشینان جوان خودرو اشاره کرد و گفت: مأموران در اقدامی قانونی و با رعایت تمام جوانب خودرو را متوقف و از آن بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف ۱۳۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۷۴ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش جاساز شده در پژو خبر داد و افزود هر دو عامل قاچاق این محموله نیز که ۱۷ و ۱۸ ساله بودند دستگیر شدند.

او از توقیف خودروی مذکور پس از هماهنگی‌های قضایی خبر داد و گفت: پرونده تکمیلی به همراه دو قاچاقچی دستگیرشده به مرجع ذی‌صلاح ارسال شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار