دریا مواج است/ گرد و خاک در مناطق خشکی استان هرمزگان

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان تا ساعات ظهر امروز با افزایش سرعت وزش باد‌های شمال شرقی دریا مواج است و باد و گردوخاک در مناطق خشکی استان رخ می‌می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان تا ساعات ظهر امروز با افزایش سرعت وزش باد‌های شمال شرقی دریا مواج است و باد و گردوخاک در مناطق خشکی استان رخ می‌می دهد.

با تاثیر زبانه‌های سامانه پرفشار طی امروز در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی استان و همچنین در مناطق دریایی از جمله محدوده تنگه هرمز افزایش باد شمال شرقی (۴۰ کیلومتر بر ساعت) پیش بینی می‌شود.

با توجه به این شرایط مناطق دریایی تا ساعات ظهر نسبتا مواج خواهد بود و احتمال باد و گردوخاک در مناطق خشکی دور از انتظار نیست.

ساعات بعد از ظهر از میزان سرعت وزش باد‌های شمال شرقی و تلاطم دریا کاسته کاسته می‌شود.

از عصر امروز تا روز‌های پایانی هفته جاری در محدوده سواحل استان افزایش باد قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت و تنها در مناطق شرقی دریای عمان افزایش باد غربی پیش بینی می‌شود.

از لحاظ دمایی نیز با توجه به کاهش موقتی دمای طی روز گذشته و بامداد امروز، به تدریج تا روز‌های پایانی هفته جاری با توجه به پایداری هوا، افزایش نسبی دما به ویژه در طول روز پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.