ورود مسافر به یزد ممنوع؛

یزد جهانی گردشگر نمی‌پذیرد

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس اعلام کرد: یزد جهانی به دلیل وضعیت بحرانی، نوروز ۹۹ گردشگر نمی‌پذیرد.

یزد جهانی گردشگر نمی‌پذیردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس اعلام کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در تعطیلات نوروز  ۹۹ بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا استان یزد پذیرای مسافران نوروزی  نخواهد بود.

 ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در اطلاعیه خود اعلام کرد؛

به اطلاع همه هم‌وطنان و همشهریان یزدی مقیم سایر استان‌ها می‌رساند بنا به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، به دلیل وضعیت بحرانی استان یزد در شیوع بیماری کرونا و نگرانی مدیران استان از تشدید این وضعیت، استان یزد با اعلام شرایط اضطراری از پذیرایی، اسکان و اقامت مسافرین معذور است هموطنان سایر استان‌ها، استان یزد را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند.

 در یزد پذیرش مسافر نوروزی نداریم

عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: به دلیل میهمان ناخوانده کرونا ویروس، مرکز خدماتی، رفاهی فرهنگیان، سالن‌ها و رستوران‌ها، خانه معلم شهید دادرس، زائرسرای دانش در خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

او با اشاره به لغو ستاد اسکان فرهنگیان در سراسر کشور طی تعطیلات نوروز ۹۹، افزود: در استان یزد نیز هیچ ستاد اسکان فرهنگیان فعالیت نخواهد کرد و در هیچ مدرسه ای هم پذیرش مسافر نوروزی نخواهیم داشت.

دانافز ادامه داد: مقرر شد مرکز خدمات درمانی و آموزشی فرهنگیان تا پایان سال به صورت شبانه روزی خدمات بهداشتی و پزشکی ارائه دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار