در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

تداوم بررسی طرح الزام شهرداری به ارائه لایحه سوخت‌های زیستی و بیولوژیکی

اعضای شورای شهر تهران ادامه بررسی طرح الزام شهرداری به ارائه لایحه سوخت‌های زیستی و بیولوژیکی در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه سوخت‌های زیستی و بیولوژیکی در دستور کار دویست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران زمانی که برای طرح موضوع حضور ندارد، موضوع مطرح و بحث می‌شود و این پیشنهاد کمیسیون سلامت شورای شهر تهران نبود و این پیشنهاد با حضور نمایندگان شهرداری تهران بررسی و انجام شد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران افزود: در ماده سه مطرح می‌کنند که شهرداری در کنار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد و انجام مسئولیت کند و شهرداری مکلف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت کند و این بدین معنی است که شهرداری از وزارت بخواهد این اقدام را انجام دهد و به نظر من خانم انصاری (مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران) با دقت لایحه را مطالعه نکرده است.

صدر اعظم نوری ادامه داد: ما از شهرداری خواستیم لایحه مکان یابی را تنظیم کند تا از طریق شورای عالی استان‌ها به مجلس ارائه شود و موضوع این است که شهرداری تهران جهاد کشاورزی را ملزم کند درباره گونه‌های گیاهی مقاوم با کاربری صنعتی مطالعه کند.

حجت نظری دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در سخنانی گفت: اساسی‌ترین سوال این است که ما غیر از فضای زیر ساختی برای تولید این سوخت موضوع دیگری را مورد بررسی قرار دادیم یا خیر؟ و این پرسشی است که باید مطرح شود و باید دید که آیا می‌تواند این موضوع به مجلس ارائه شود.

پس از اظهار نظر حجت نظری، اعضای شورای شهر تهران رأی گیری ماده به ماده طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه سوخت‌های زیستی و بیولوژیکی را در دستور کار خود قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار