مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:با وجود تعطیلی مساجد به خاطر شیوع ویروس کرونا مراسم اعتکاف در قالب برنامه تلویزیونی روی آنتن می رود.

حجت الاسلام و المسلمین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشورمان جهت جلوگیری از انتشار این ویروس از برگزاری مراسم اعتکاف و ورود زائرین به امام زادگان استان ممانعت نمودیم.


او ادامه داد: جهت برگزاری مراسم نورانی و پر از خیر و برکت اعتکاف در خانه همشهریان زیارت از راه دور را برگزیدیم و در ۱۵ رجب مصادف با آخرین روز مراسم اعتکاف اقدام به برگزاری مراسمی مذهبی زیارت از راه دور در قالب برنامه تلویزیونی با عنوان توسل خانگی خواهیم نمود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: همشهریان می‌توانند این برنامه توسل را که در قالب پخش زنده می‌باشد، از شبکه ملی افق و استانی اصفهان با شعار «خانه تک تک ما ساده‌ترین هیئت شد» مشاهده نمایند.

حجت الاسلام بلک عنوان کرد: این برنامه در روز سه شنبه مورخ ۲۰ اسفند از حوالی ساعت ۱۷:۳۰ با قرائت دعای ام داوود با سخنرانی آیت الله مهدوی از مقبره علامه مجلسی (ره) میهمان قاب تلویزیون خواهد بود تا همچون سال‌های گذشته همه ارادتمندان به اهل بیت (ع) در ۱۵ رجب دعای ام داوود را زمزمه و جهت دفع بلا از کشور مان به درگاه خداوند منان طلب خیر نمایند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار