بسته اخبار حوادث قزوین امروز هفدهم اسفند ۹۸؛

کشف مایع ضد عفونی کننده، ماسک و مواد محترقه غیر مجاز

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفدهم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبر از منابع و انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان آبیک یک باب کارگاه تولید غیرمجاز مواد شوینده در این شهرستان شناسایی شد.

سردار حاجیان افرود: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر ۲۲ هزار و ۴۱۸ لیتر مایع ضد عفونی که به صورت غیر مجاز در کارگاه تولید شده بود، کشف شد.

او اضافه کرد: همچنین در این کارگاه ۱۵۰ کیسه ۱۵ کیلویی پودر لباسشویی، ۱۴ کیسه ۱۵ کیلویی، پودر کفشویی، ۳ هزار و ۱۶۵ بسته کفشویی ۶۰ عدد مایع ظرفشویی، ۴۸ عدد صابون احتکار شده کشف شد.

سردار حاجیان بیان داشت: از کارگاه تولید غیر مجاز مواد شوینده، ۱۵۰ عدد گالن ۴ لیتری خالی، ۵۰۰ عدد در اسفنجی و تعداد ۳ هزار لیبل که در این راستا مورد استفاده می‌شد، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

او از شهروندان خواست: در راستای مبارزه با سوداگران و محتکران اقلام بهداشتی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف ۶ هزار عدد ماسک غیرمجاز در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "قزوین –زنجان "به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران پس از کنترل مدارک راننده در بازرسی خودرو ۶ هزار عدد ماسک غیر مجاز بدون هیچ آرم وعلایم کشف کردند.

سرهنگ خدایی گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است.

کشف بیش از ۳ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد محترقه غیرمجاز به صورت عمده در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز ومحل نگهداری مواد محترقه که یک باب منزل بود مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان ۳ هزار و ۸۴۶ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف کردند.

سرهنگ منصوری گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.