رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ؛

افزودن ۶ نفر به آمار مبتلایان به کرونا ویروس

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزودن شدن ۶ نفر دیگر به آمارمبتلایان به کرونا ویروس در هرسه شهرستان تحت پوشش این دانشکده خبرداد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه تاکنون ۴۸۶ نفر با علائم تنفسی به بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشکده مراجعه کردند که از این تعداد ۴۱۰ تحت مداوا قرارگرفتند و ترخیص شدند گفت: ۶۸ بیماردر حال حاضر در بیمارستان آیت الله طالقانی تحت مراقبت و بستری هستند.

او افزود:اولین فرد مبتلا به کرونا ویروس که حال عمومی بدی داشت و به‌ای سی یو منتقل شده بود و با دستگاه تنفس مصنوعی تحت درمان قرارداشت به همت پزشکان و کادر پزشکی سلامتی خود را بدست آورد و امروز مرخص شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره اینکه تعداد افراد قطعی به بیماری کرونا در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی ۱۲ نفر است گفت: از دیروز تا امروز سه شنبه ۶ نفر به آمارمبتلایان به کرونا ویروس اضافه شده اند که در هرسه شهرستان بیمار گزارش شده است.

او رعایت بهداشت فردی را در پیشگیری از ورود ویروس کرونا مهم دانست و گفت: مردم شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان به‌ویژه افراد پرخطر و دارای علائم تنفسی، کمتر در اماکن عمومی تردد کنند و کسانی که سرماخوردگی جزئی دارند هم از منزل خارج نشوند.

بیمارستان طالقانی برای بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا ویروس در آبادان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.