موج سواری سودجویان بر سلامتی مردم در روز‌های کرونایی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به افزایش تشکیل پرونده متخلفان گفت: تاکنون ۵۵ پرونده گرانفروشی، احتکار و امتناع کالا‌های بهداشتی تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به بازرسی‌های انجام شده با هدف کشف گرانفروشی و احتکار مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای بازرسی‌ها تاکنون و در جریان بازرسی‌های انجام شده ۵۵ پرونده تخلف در زمینه گرانفروشی، امتناع و احتکار کالا‌های بهداشتی مورد نیاز مردم جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در استان تشکیل شده است.

او عمده تخلفات صورت گرفته را گرانفروشی عنوان کرد و بیان داشت: ارزش پرونده‌های تشکیل شده در این مدت ۹۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که تعدادی از آن‌ها به اداره‌کل تعزیرات حکومتی ارسال شده و مابقی آن‌ها نیز در حال ارسال به این سازمان هستند.

نظری تصریح کرد: با توجه به راه‌اندازی چندین خط تولید و بسته‌بندی الکل در شهرستان‌های مختلف استان، مساله خاصی در زمینه تامین نیاز مردم در خصوص الکل وجود ندارد.

این مقام مسئول اذعان داشت: به دلیل اینکه در استان واحد‌های تولیدی ماسک و دستکش وجود ندارد، همچنان شرایط در خصوص تامین ماسک و دستکش در استان خوب نیست و کمبود‌ها در این زمینه همچنان پابرجا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: سازمان صمت استان با همکاری تعزیرات و علوم پزشکی، گشت‌های نظارتی مشترک از داروخانه‌ها و بازار را به صورت روزانه انجام می‌دهد و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.