افزایش مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به ۱۰۰ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، از افزایش تعداد مبتلایان ویروس کرونا در این استان به ۱۰۰ نفر خبر داد.

افزایش مبتلایان کرونا در آذربایجان‌غربی به ۱۰۰ نفرجواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، اظهار کرد:از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی از ۴۷۴ نفر مشکوک به ابتلا نمونه برداری شده است که پاسخ تست ۱۰۰ نفر ایشان مثبت گزارش شده است.

او با اشاره به آمار تلفات جانی ویروس کرونا را در آذربایجان غربی ۴ نفر اعلام کرد و گفت: از بیماران بستری شده در بیمارستان‌های آذربایجان غربی نیز ۱۴ نفر بهبود یافته و مرخص شده اند.

دکتر آقازاده روند شیوع ویروس کرونا در سطح آذربایجان غربی را تصاعدی و رو به افزایش عنوان و تصریح کرد: زنجیره شیوع کرونا در استان تنها با همت مردم شکسته و کنترل می‌شود و لازم است مردم با رعایت اصول بهداشت فردی و همچنین ممانعت از تردد در سطح شهر‌ها از شیوع این ویروس جلوگیری کنند تا زمانی که بطور کلی از میان برود.

او گفت: پیش بینی کارشناسان بهداشت جهانی می‌گوید در صورتی که مردم به بهداشت فردی اهمیت ندهند و همچنان به عاملی برای شیوع این ویروس تبدیل شوند تا مرداد ماه سال آینده نیز کشور را درگیر خود خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ ن م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.