بررسی عملکرد فدراسیون هاکی در سال ۹۸

آخرین جلسه فدراسیون هاکی در سال ۹۸ با حضور بهرام قدیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون هاکی و بررسی عملکرد این فدراسیون در سال ۹۸ با حضور بهرام قدیمی رئیس و دیگر اعضای فدراسیون تشکیل شد.

بهرام قدیمی درباره عملکرد فدراسیون در سال ۹۸ گفت: طی یازده ماه گذشته و از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری بود که کار جدی ما در هاکی کشور شروع شد. از همان آغاز کار نسبت به دشواری‌های اجرایی در توسعه عمومی هاکی هم در داخل سالن و هم در چمن واقف بودم. می‌دانستم که در تهران بزرگ حتی یک سالن اختصاصی و یا خانه هاکی وجود ندارد.

او افزود: در بخش هاکی روی چمن، آنچه را که بیش از ۴۰ سال پیش و در استادیوم ورزشی آزادی داشتیم، تقدیم فوتبالیست‌ها کردیم و در آغاز کار هیچ جایی که بتوانیم در تهران بر روی چمن هاکی بازی کنیم را نداشتیم. با همه این احوال و آگاهی از تمامی کمبود‌ها به ویژه از نظر مالی، با توکل به قادر متعال، همت بلند و حمایت مسئولان ورزش کشور در وزارت و کمیته ملی المپیک و بهره مندی از سرمایه‌های انسانی هاکی شروع به کار کردیم.

او ادامه داد: پیش روی مان مسابقات قهرمانی آسیا در هاکی داخل سالن بانوان و آقایان قرار گرفته بود و ما نیز برای اثبات توان و تداوم افتخاراتمان، ده اردوی آمادگی تیم‌های ملی را در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار کردیم.

گفتنی است، تیم ملی بانوان پس از حدود ده سال غیبت، به این رویداد اعزام کردیم و در نهایت، توفیقات بی مانندی را صاحب شدیم و دلاور مردانمان قهرمان بی چون و چرای آسیا شدند و بانوانمان هم در رنکینگ قهرمانی قرار گرفتند.

 قدیمی در ادامه فعالیت‌های آموزشی و استعدادیابی که توسط فدراسیون انجام شده بود را مورد بررسی قرار داد.

در پایان جلسه برنامه عملیاتی پیشنهادی سال ۹۹ جهت بررسی و تصویب ارائه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار