پیک امید فضای مجازی ایجاد کننده لحظه‌های نشاط‌آور و آموزنده برای کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: پیک امید فضای مجازی باعث ایجاد لحظه‌هایی نشاط‌آور و آموزنده به منظور استفاده مفید از این روز‌های در خانه ماندن برای کودکان و نوجوانان شده است.

معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: برای فرزندان این سرزمین دغدغه داریم و سلامتی و نشاط کودکان و نوجوانان برای ما بسیار مهم است از اینرو از در فرصت پیش آمده کرونا می‌توان "خود مراقبتی" و زندگی در کنار هم را بیشتر تمرین کرد.

وی گفت: ساختن آینده با رعایت اصول بهداشتی، انسانی و ارتباطی در این روز‌های سخت برنامه کاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: کودکان با انرژی فراوانی که به دلیل ویژگی‌های دوره رشدی خود دارند نمی‌توانند در مدت طولانی بی‌حرکت و بدون انجام فعالیت در خانه بمانند به همین دلیل کانون پرورش فکری برای ایجاد لحظه‌هایی نشاط‌آور و آموزنده و استفاده مفید از این روز‌های در خانه ماندن پیک امید فضای مجازی با برنامه‌ها و فعالیت‌های موثر را تولید کرده است.

وی بیان کرد: قصه، کاردستی، پویانمایی، بازی و ... از جمله فعالیت‌هایی است که مربیان کانون پرورش فکری در استان در حال تولید این محتوا‌ها هستند و تاکنون در فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته و تا پایان این روز‌ها ادامه خواهد داشت.

هادی ادامه داد: همه ما موظفیم در این روز‌ها با رعایت اصول بهداشتی و ارتباطی سلامت را به جامعه برگردانیم و احوال‌پرسی‌ها، دلجویی‌ها و ارتباط‌ها را به صورت تلفنی انجام دهیم تا با رعایت اصول انسانی به سلامتی و اخلاق‌مداری احترام بگذاریم.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند این محتوا‌ها را در پیام رسان @kanoonnewessb و یا از طریق شبکه اجتماعی به آدرس kanoonparvaresh_sb مشاهده کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار